De QYN klant cases spreken eigenlijk wel voor zich. Grote en bekende bedrijven en organisaties zijn ontzettend tevreden over de diensten van QYN. Dit zijn bovendien klanten met uiteenlopende doeleinden. QYN kan je helpen bij adverteren, het geven van informatie of het verzorgen van entertainment. Dat is ook wel duidelijk aan het uiteenlopende karakter van onze klanten.

 

Belangrijke informatie

Een bekende klant van QYN is het Erasmus ziekenhuis. Daar worden de diensten en producten van QYN bijvoorbeeld toegepast in de wachtkamer. Bijvoorbeeld om aan te geven of spreekuren uitlopen. Daardoor weten patiënten meteen dat ze iets langer moeten wachten. Ook helpt het met het ziekenhuis een persoonlijkheid te geven. Dat kan bijvoorbeeld door personeel van afdelingen weer te geven op beeldschermen. QYN zorgt ervoor dat het ziekenhuis een prettigere omgeving wordt voor patiënten, bezoekers en medewerkers.

 

Een interactieve winkel

De traditionele winkel raakt steeds verder uit de mode. Huidige generaties willen interactiviteit zien. Dat doe je met digital signage. KPN is je al voorgegaan met het renoveren van de uitstraling van hun winkels. Daardoor zijn hun winkels veel opvallender geworden. Door de samenwerking met QYN beschikt KPN nu over hippe en moderne winkels. Deze zijn ook een stuk klantvriendelijke geworden. Bij binnenkomst kunnen klanten bijvoorbeeld aangeven wat de reden van hun bezoek is. Met die informatie kun je veel als winkel. Je kunt bijvoorbeeld meteen het juiste personeelslid op een klant afsturen. Als iemand voor een reparatie komt dan komt een reparateur dat meteen te weten. Iemand die een pakket je af komt halen kan meteen doorgestuurd worden naar de balie. Dit zijn slechts een aantal voorbeelden van de vele mogelijkheden waarmee QYN winkels naar het moderne tijdperk helpt. Als je jouw winkel ook klaar voor de toekomst wilt maken dan kun je terecht op de website van QYN. Onze medewerkers zorgen ervoor dat elke klant een plan op maat krijgt.